Sjuk och trött

Hej sötnosar.
Idag har jag bara legat i min säng tillsammans med min pojkvän och kollat på bartenderskolan. Jag är sjuk -har absolut ingen röst kvar just nu och jag är väldigt trött. Vi hade jättetrevligt hemma hos Linda igår tillsammans med alla tjejerna och även några killkompisar till oss. Jag drog hem runt ett tiden och låg sedan och kollade på film eftersom jag inte kunde somna. Drygt.
Snart kommer min pojkvän tillbaka hit och då ska jag laga lite middag och göra mig iordning tills ikväll då det blir singstar hemma hos Johanna med tjejerna. Ni får lite dåliga kamerabilder på mig och Emma från igår. Kramar!


Postat av: :) Mikaela

Nej gud jag hade väl 15 mil dit eller nåt :) Bor i Stockholm, eller precis utanför tullarna i Hammarbyhöjden

2011-07-24 @ 18:20:48
Postat av: ~ Elinemma

sv; ja man blir ju skit lack !

också när man ska ladda ner en film och så går det inte, man bara vad är felet nudå ? så kan man inte få reda på det heller :-|

2011-07-24 @ 23:04:08
URL: http://bananene.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!